MIAMI- PART 1

5 September, 2017 - 16:07

Krásný den! Pokračujeme v dobrodružství! Druhý den v Miami byl mnohem zajímavější. Hned brzy ráno jsme se vydali na snídani, která se skládala z borůvkové buchty a kafe. Bylo to lepší, než jsme čekali. 😀 Pak jsme jeli k cestovce, kde čekal mikrobus pro turisty. Dohromady mikrobus a výlet lodí stál na jednoho 29 dolarů. Mikrobusem to bylo super, viděli jsme téměř celé Miami. Nejvíc, co nás zaujalo byla Malá Havana, kde to každý večer žije. Díky celému mikrobusu jsem nafotila skvělé fotky a to i z lodi. Pokud vás láká podobný výlet, tak se připravte na pořádné horko. Nejlépe si zabalte nebo kupte v Rossovi nějaký slamák. Co se týče výletů nejvíce se mi líbil výlet z lodi. Máte Miami, jak na dlani a uvidíte vily, kde bydlí Shakira, Matt Damon, Silvester Stelon, Beckhemovi, Rihana a další. Po náročném výletu jsme zašli na jídlo do kubánské restaurace, kde nás pěkně číšnice natáhla. Ale stálo to za to. Objednali jsme si kuřecí steak, rýži s fazolemi a smažený banán. Bylo to dobré a jsem ráda, že jsme vyzkoušeli novou kuchyni. I když jsem předtím trochu nadávala, že tam jdeme. 😀 Po obědě jsme se přesunuli na South Beach, z které jsme byli unešení. No do té doby, než mě šahla malá medúzka. Trošku jsem si klukům pozděžovala, že to bolí, ale pak to přešlo jako nic. Oceán byl teplý jako kafe a všude byla hlava na hlavě. Byli jsme tam téměř do večera a pak jsme jeli zpátky do hotelu. Konec dne jsme strávili v naší části Miami Downtown, kam jsme zašli na pizzu a na živou muziku. Když to teď píšu, tak mi to přijde trošku nudné. Ale fakt si užíváme a zažíváme něco nového.

Vaše Klára

You Might Also Like

2 Comments

• Reply click to investigate 12 September, 2017 - at 10:12

I simply want to tell you that I am just newbie to blogs and truly loved this website. More than likely I’m likely to bookmark your website . You certainly have very good articles and reviews. Cheers for sharing your website.

• Reply John Deere Diagnostic and Test Manuals 19 September, 2017 - at 13:07

What a good perspective, nonetheless is not help make every sence whatsoever talking about that will mather. Every approach many thanks plus i had endeavor to discuss your own publish straight into delicius nonetheless it is apparently issues using your websites are you able to please recheck the item. with thanks again.